
FAQ
Vi har samlet svar på ofte stillede spørgsmål, så I trygt kan bestille jeres krydstogt online. Nedenfor kan I finde praktisk information, som hjælper jer på vej, fra det øjeblik I bestiller, til I stiger om bord.
Inden I bestiller
Vi har samlet svar på ofte stillede spørgsmål angående bestilling af krydstogter med Let's do.
Hvordan er vi sikret, når vi bestiller et krydstogt hos jer?
Kan vi bestille vores krydstogt over telefonen?
Hvordan vælger vi kahyt?
Hvad er inkluderet i en suite?
Kan vi selv vælge, hvor på skibet kahytten ligger?
Kan vi booke flere kahytter på samme tid?
Kan vi bestille en ekstra opredning?
Hvad er inkluderet på vores krydstogt?
Hvad er ikke inkluderet i prisen?
Vi har særlige behov - kan vi stadig rejse på krydstogt?
Vi rejser med en gravid kvinde - hvordan skal vi forholde os?
Jeg rejser alene - hvad bør jeg vide?
Hvad er betingelserne for afbestilling af et krydstogt?
Hvor længe skal vores pas være gyldigt?
Hvordan foretager vi en bestilling?
Hvilke detaljer skal I bruge fra os, når vi bestiller?
Vi fandt ikke svar på vores spørgsmål, hvor kan vi få hjælp?
Før krydstogtet
Værd at vide før I stiger om bord på jeres krydstogt.
Skal vi have visa og vaccination?
Skal vi have rejseforsikring?
Hvordan pakker vi bedst til et krydstogt.
Kan vi bestille fly, hoteller og transfers hos jer?
Hvordan fungerer indtjekning og ombordstigning?
Hvad sker der, hvis vi ikke når skibet?
Rejseplanen for krydstogtet er ændret. Kan vi annullere eller anmode om refundering?
Vi har en booking. Hvor finder vi detaljerne?
Vi fandt ikke svar på vores spørgsmål, hvor kan vi få hjælp?
Livet om bord
Alt, I skal vide, for at få det bedste ud af jeres krydstogt.