Skip to main content
Shutterstock 1938868960

Sådan bestiller du

Her er en guide til at bestille en rejse til Maldiverne på Let’s do. Har du spørgsmål, er du altid velkommen til at skrive til os.

Indtast oplysninger i søgemaskinen
Indtast ønsket afrejselufthavn, antal personer/værelser og ønskede datoer på forsiden af Let’s do. Bemærk: Du kan udvide din søgning med +/- 1-2 dage.

Vælg hotel
Nu vises en oversigt over ledige hoteller med billigste fra-pris. Bemærk: Har du søgt datoer +/- 1-2 dage, kan afrejse/hjemrejsedato være forskellig fra hotel til hotel inden for de datoer, du har søgt.

Vælg det hotel, du foretrækker, og læs mere om hotellet, restauranter, faciliteter mv. Du kan også se billeder fra hotellet. Klik på ”Vælg hotel”.

Vælg hotelværelse og forplejning
Du skal nu vælge hotelværelse. Enten det billigste (inkluderet), eller opgradér til et større værelse og/eller bedre udsigt. Hvis I er flere, der rejser sammen, og derfor har valgt flere værelser i søgningen, skal du nu vælge værelser. Det er muligt at vælge forskellige værelser, så man kan tilgodese forskellige ønsker.

Vælg måltider. Enten billigste (inkluderet), en opgradering til flere måltider eller all inclusive (se FAQ om, hvad ”all inclusive” omfatter).

Vælg fly
Vælg fly. Enten billigste (økonomiklasse, inkluderet), eller opgradér til andre flyselskaber/forbindelser, hvis der er ledige afgange i din søgning.

Udfyld dine oplysninger
Indtast navne og fødselsdato+år jf. jeres pas. Se mere om krav til pas (FAQ). Indtast adresse, telefonnummer og den email-adresse, vi kan kontakte jer på.

Indbetal despositum eller restbeløb
Tjek, at de indtastede informationer er korrekte, og indbetal depositum (eller restbeløb, afhængigt af antallet af dage frem mod afrejse). (FAQ)

Andre oplysninger
I får automatisk en e-mail, der bekræfter det ønskede indhold af rejsen så snart I har gennemført bestillingen og indbetalt depositum.

I dagene efter løber vi detaljerne igennem og tjekker, at alt er booket som ønsket. Derefter modtager I jeres endelig bekræftelse (indenfor 72 timer). Såfremt det ønskede indhold mod forventning ikke er ledigt, kontaktes I og tilbydes et alternativ eller en refusion.

Senest 60 dage inden afrejse modtager I en e-mail med bekræftelse på at restbeløbet er trukket fra jeres kreditkort (samme kreditkort som I betaler depositum med). Såfremt rejsen er bestilt mindre end 65 dage til afrejse betales det fulde beløb ved bestilling, og I modtager en bekræftelse på at det fulde beløb er modtaget.

Senest 10 dage inden afrejse modtages en e-mail med flybilletter, hotel-/transfer-vouchers og praktiske rejseoplysninger samt information om eventuelle indrejsekrav til destinationen. Se FAQ om dette. Her står også flyreservationsnummer, I kan tjekke flyselskaberne hjemmesider og evt. tilkøbe specifikke sæder og måltider. Og ved online check in (ofte 24-48 timer inden afrejse) kan I printe boardingkorts. Ellers gøres dette i lufthavnen. Kom i god tid.


I nyder rejsen. Er der problemer undervejs, så kontakt os. 


Vi sender jer et spørgeskema efter rejsen og håber, I har haft en dejlig rejse.


Yderligere spørgsmål (FAQ)
Finder du ikke svar, så kontakt os